23 Kasım 2014 Pazar

bebek telaşı

(ikinci çocuğum doğmadan 4 gün önce yazılmıştır.9/10/2013)

aman yarabbim lisede bile bu kadar sabırsızlıkla gün saydığımı eve gideceğim zamanı beklediğimi hatırlamıyorum,çatlıycam şimdi,Rabbim sen bu dediklerime bakma hayırlı zamanda olsun,aynı zamanda da kafayı yemeye ramak kaldı, sakinim sakinim hiç öyle telaşlı meraklı sabırsız falan değilim, hele öyle gittiğimiz yerde insanlar 'ayyyyyy senin çocuğun çok küçük değil mi nasıl baş edeceksin yaazıııkkk Allah yardımcın olsun' dediklerinde kafalarını falan kırmak istemiyorum,'ayyyyy kesin kıskanıcak dikkatli ol çocuğa bişey yapmasın 'dediklerinde yada 'canım benim çok da küçükmüş daha yazık olmuş neden hemen düşündünüz ki' dediklerinde gayet olgun sakin davranıp suratıma hafiften bir gülümseme yerleştirip orda değilmiş gibi davranıyorum,zaten ne kaldı şunun şurasında,ama biter mi hiç bitmez bu seferde başlar



  'hıımmmm sütün yetmiyo heralde baksana bi deri bi kemik kalmış yavrucak' 'çok kilo almış az emzir biraz mama başla olmazsa ' 'yemeklerden versene artık kocaman oldu' 'neee su da mı vermiyosun ayyy kız yazık değil mi niye öyle yapıyosun su içmeden durulur mu hiçç su ver sen ver bakma o doktorların dediklerine ne bilirmiş onlar' ' çok sıcak hava pişecek çocuk açsana üzerini biraz' 'donacak çocuk sar sar üşümesin' 'hıçkırık tuttu üşüdü heralde sar biraz sar' 'uykusu geldi heralde ''acıktı heralde'' gazı var galiba' susamıştır kesin 'o yenmez gaz yapar bebeğe' 'şu yenmezz gaz yapar' ' bak buda yenmez soğuk su içilmez,süt içilmez,mercimek,fasülye nohut başta olmak üzere aklınıza gelebilecek herşey gaz yapar yani sonuçta bebeğin gazı olduysa kesin annenin yediklerindendir,biz söylemiştik zaten yeme diye ! .yok canım bu kadarda değil abartıyorum aslında üzerinize afiyet gerginim biraz her dönem ayrı bir telaş oluyor bi dönem ya dönmezse sonra suyu azalırsa yok suyu artarsa yok bilmem neyse ya günü geçerde plasenta eskirse ya doktora sinir olursam ya ebeler ters davranırsa,ya şöyle olursa ya şöyle olmazda böyle olursa yokk yok böyle olmayacak sakin mi olmalıyım yok aslında sadece biraz oluruna bırakmak lazım bu durumu ne kadar kontrol edebiliriz ki en fazla sezaryen mi normal mi belki onu bile seçemeyiz Allaha bırakmak lazım biraz da sonra elimizden gelen şeyler için telaşlanmalıyız yada elimizden gelenler hakkında düşünmeliyiz,az kaldı ha gayret az sabret bu sabrettiğim yada sabredemediğim günlerde geçecek,zaman herşeyi unutturacak .gerginliğim doğumdan değil,nedense sanki hiç canım acımayacakmış gibi geliyor.hatta karnıma bakıp duruyorum' hıh neydi o kasılmamıydı sancımıydı dur bi dur hııı yok değilmiş' gibi şeyler şu sıralar fazla söyleniyor,sancı girsin diye bekliyorum 'gözüm karnımda gönlüm darda ya kendin gel yada nst den haber yolla 'diye şarkı bile yaptım sana bak.ama nerde bu da abisi gibi 5 gün geç gelirse düşünemiyorum artık Allah sonumu hayır eylesin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım. Oscar Wilde