14 Mayıs 2013 Salı

yaşıyor muyum ?

  geçen haftaydı sanırım BİM den dikiş makinesi aldım.Fotoğrafını çekip koyacaktım ama amaaannn zaten pili zayıf deyip duruyo halbu ki daha yeni şarj ettim.Kapanıyo kendi kendine hem flaşlı çekmemeye başladı artık yaşlandı iyice, yıllandık beraberce...

      Hem hafıza kartını komşum istedi işte böyle bi sürü bahanem var hem zaten fotoğrafları her yerde var.bak hatta hemen ekleyeyim.



   İşte bundan sonra artık herşey dikicem .
   Dikkat edeyim de maymun iştahlı olmayayım :)

  Çok öncelerden eşimin bi tişortunu kesip oğluma pantolon kalıbı çıkarmıştım.ama dikecek makina bulamamıştım. dikmesi o kadar uğraştır dı ki. Halbu ki hiç bi özelliği omayan lastikli bi pijamaydı. Ama pes etmiycem . Dikicem dikicem her bişeyi dikicem :D



bayıldım bu resme aynı beni anlatıyor. yani şu an oturup burada bu yazıyı yazabildiğime inanamıyorum. Bu gerçek olamaz demek ki yaşıyorum.Yaşasın ben yaşıyorum :))

bu arada yabancı bi site var bayılarak takip ettiğim (evet biliyorum ben herşeye bayılıyorum zaten günlük hayatta da pek ayık gezdiğim söylenemez.Fırsat bulduğum her an uyurum tabi bulabilirsem )

 İste bu sevdiğim hatta bayıldığım sitenin adı make it love it. Dikişe merakınız varsa bi de google chrome kullanıyorsanız :) bu nerden çıktı diyenler için açıklayayım. sitenin yazarı amerikalı olduğundan site ingilizce e haliyle pek okuyamıyorum.
 chrome de siteyi hemencecik türkçeye çeviriyor gerçi explorer in da yeni sürümleri yapıyomuş bunu ama bizde en yeni sürümü yok.Biz eşimle paylaştık o explorer kullanıyo ben chrome kullanıyorum. üfff amma ayrıntı ya girdim neyse esasa gelelim

işte bunlar o sitede gördüğüm dikmek için sabırsızlandığım şeyler.
4

7
12

3

 




 Bunlar sadeec ufak bir kısmı o kadar çok dikmeyi planladığım şey var ki.Hem ingilizce olmasına rağmen çok açıklayıcı olmuş sadece resimlere bakarak bile anlayabilyorsunuz. Kesinlikle bir göz atın pişman olmayacaksınız.İşte burada.Make it and love it.

3 yorum:

  1. Merhabalarr,
    İşte ben de geldim iade i ziyarete..:)) Takipçinizim artık.. Güzel günlerde keyifle kullanın inşallah dikiş makinenizi.. Ben de çok çok amatörce dikiş dikiyorum ama olsun yine de bana yetiyor.. Merakla bekliyorum dikişlerinizi..
    Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın ama 2 çocukla kullanabilecekmisiniz ? ben de de var heveslendim aldım ama kullanamadım çocuklardan

    YanıtlaSil
  3. yazıyı uzun zaman sonra tekrar okudum da gülümsedim :) sanırım mayıs da almıştım. sadece oğluma tişort dikebildim. öylece duruyo. kutusunun içinde, sehpa olarak kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım. Oscar Wilde