23 Mayıs 2013 Perşembe

Nazlıyım Ben Nazlı

           Nazlı ismini hep çok sevmişimdir. Hatta durur durur naaaaazzzlıcaaann bana senin aşkın yeter isterse vursunlar diye şarkı söylerim.Ama bi kızım daha olursa ismini Nazlı koymayı hiç düşünmem aslında belki düşünebilirdim ama eşim o isimden hiç hoşlanmıyor ,Ben de bu yüzden onunla tartışmak istemiyorum ,Hem dünyada elli milyon isim var. ne elli milyonu bea :)

       Ay duyanda hamileyim sanacak Allah hayırlı zamanda versin demek lazım sanırım (şu an içimden Allahım 7  8 yıl sonra olsun nolur diye dua ediyorum :)).

          Neyse ya şimdi size bi insan tipinden bahsedeceğim:
        Oldukça mızmız herşeye ağlayan Teoman ın dediği gibi hem kırıcı hem kırılgan,kararsız falan filan ... Hemen hemen canlanmıştır heralde değil mi 
İşte ben tam da böyleyim Evet itiraf ettim ve rahatladım.Ben böyleyim ne yapayım elimden bişey gelmiyor. 

          Tamam diyorum ki bundan sonra mızmızlık yapmak yok kapris yok. eee sonuç 
 yok işte bak olmadı yine :)

      Artık annemi de suçlamamalıyım.Yani bana ev iş öğretmedi diye :) Her anne baba hata yapar kimse mükemmel değildir.hatta hatalarımız bizi normalleştirir. Var mıdır hiç yanlış yapmadan çocuğunu büyütebilen ? Hiç sanmıyorum .....

       Bak mesela benim iki çocuğum var :D  
     Koskoca iki çocuk hemde daha 23 yaşındayım. Eminim ki bir sürü hata yapıyorum.

     Sanırım temizlik konusunda çok titiz değilim. Ya insan nasıl titiz olur ki inanın ilacı falan olsa içicem :) Küçükken teyzemin kızlarıyla evden çıkar sokaktan atılmış bardan tabak kaşık benzeri şeyleri toplar içinde çamurdan pasta yapardık hatta üzerine kurumuş yaprakları üfeleyip onu da hindistan cevizi niyetine sayardık. Tabi  yemezdik :) daha neler neler.... hiç de hasta falan olduğumu hatırlamıyorum evet ciddi hastalıklarım oldu ama mikrop olayıyla alakalı değildi.   

        Ayy konudan konuy atlamasam olmaz dur bak alıma geçen gün parkta gördüğüm kadın geldi :) kızını parka getirmişti bende benimkileri götürdüm :D 
      Olay şu: tiz bir çığlık duydum kafamı kaldırdım zannettim ki çocuklardan biri düştü falan hatta benimki mi acabalar falan kafamda dolaşırken kadın devam etti sakın elleme o taşları şu an gülümsüyorum :)

     Bizim parka ( evet o bizim parkımız ) yeni taş döktüler ,tam 5 taş oynamalık:)) yazık yavrum herhalde taş alacaktı eline kadın çok sinirlendi , neden anlayamadım , dedim herhalde bi sebebi var.sonra kadın bi kaç kere daha kızdı elleme ellerin kirlenecek diye. Neyse sonra bizim parkın etrafı epey bi geniş çim alan İşte o çim alana bi kadın köpeğini gezdirmeye getirdi. Bizimki  aynı çığlığı yine attı istemsiz yine çevirdim kafamı baktım kadın köpeğe kompliman yapıyor (hep bu kelimeyi kullanmak istemişimdir aslında tam olarak anlamı bu değil biliyorum ama olsun belki başka bi fırsatım olmaz neyse devam edelim)aldı köpeği kucağına tam bir sevgi yumağı oldular.sarmaş dolaş çimlerde yuvarlanıyorlar falan :)) e yok artık abarttım sanırım biraz (e tabi kendimi haklı çıkarmam lazım tabi ki abartıcam) sonracıma kadın kızını çağırdı gel sev köpeği dedi sonra kız geldii dokunmak istemedi sanırım korktu, tabi ben bu arada hiç gözümü ayırmadan onları izliyorum :)) 
     Yani tamam bi ev hayvanı o parktaki taşlar kadar pis değildir ama yani bu kadarı da abartma değil midir ya! 
   Çokça duyduğum bişey var neymiş efendim kadınlar çarşıda dolaşırken çocuklarının yüzlerini başkalarının ellemesinden hoşlanmıyorlarmış.


    Şimdi bu konuda ben de yorum yapmalıyım,yoksa çatlarım :)

   1. parkta oynayan oğlum gelse o  pis kahverengi boyaya batırılmış gibi duran elleriyle kızıma dokunmak istese elleri pis olduğu için dokundurmam ama insan mağazalarda dolaşırken eli ne kadar pis olabilir ki tamam tamam tamam ben de biliyorum o görünmeyem milyonlarca bakteriler virüsler mantarlar tek hücreliler çok hücreliler orak hücrelililer :) yine de kızımı asla o ellerle ellemem diyemem o ellerle yemek yiyemem belki ama dediğim gibi ben fazla titiz değilim daha doğrusu ben sanırım biraz pasaklıyım :((

yani diyeceğim o ki bu açıdan bu fikirden hoşlanmıyorum

   2. zaten ben bi avm de dolaşırken hiç tanımadığım birisi gelip benim çocuğumun orasını burasını mıncıklamaz heralde, yok eğer varsa öyle birileri( ben arasıra bu birileri kapsamına girebiliyorum bazen bebek saatim geliyor kendimi tutamıyorum gördüğüm bütün bebekleri ısırasım geliyor.) bebeğimin sevildiği düşünürüm dünyada hala bebekleri sevebilen güzel duygulu insanlar olduğunu düşünürüm (ben gibi :D) yani hiç zannetmiyorum ki o sırada ayyy acaba elleri temiz midir diye düşüneyim yok ya belki aklımdan geçebilir,elleyen kişiye göre değişir, ama şu kesin ki çok sinir olmam...


    Yani sonuç olarak bende tepki gösteriyorum ama dediğim gibi abartmanın alemi yok. Hatta şaçmalık sanki  kendileri hiç çamurla oynamadı. Hiç  çamurla oynamadan büyüyen var mıdır acaba varsa  buradan büyük üzüntülerimi iletiyorum  o kişilere. Bence hemen gidin biraz çamurla oynayın ruhunuz açılır. Valla bak demedi deme sonra :)  

      hıııı ayrıca bide şöyle bişey varki bu çamur düşmanları yaz gelince çırılçıplak soyunup bebelerini alıp yanlarına çocukların gözlerini zehirleyip deniz kumunda oynatırlar ama oo hijyeniktir .E yani düşününce 1 haftalık tatil için toplamda 10 bin tl gibi  bi parayı alıyorsa bi otel dur bi dkka ya bunlar otele gitmezler ki onların yazlığı vardır bi yazlığımız olsa hiç fena olmazdı:)  evet işte bu da atladığım diğer konu neyse ya benim uykum geldi ama  uymadan önce şu reyhanlı olayına bakıcam evde tv olmayınca herşeyden bihaber oluyo insan.  İlk duyduğumda Reyhan kim ki demiştim ,Ama üzüldüm doğrusu...

1 yorum:

  1. ben bazen başkalarının çocuğumu öpmesine sinir oluyorum. Sev tamam ama bence öpme. Bir sürü mikroorganizma var tükrükte.

    YanıtlaSil

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım. Oscar Wilde