8 Nisan 2013 Pazartesi

ne yaptım biliyor musun daha çok şarkı söyledim

               

                            


 Candan Erçetin in ayrılık üzerine çok güzel belki de ağır bir şarkısı başlığa yazdığım.Benim dinlemek için şarkı seçimimde bir ilkem vardır : asla hissetmediğim (yok asla değil bazen olabiliyor ) beni yansıtmayan halimle hemhal olmayan şarkılar dinlemem! Ama bu şarkı bi başka yani öyle ki sadece ayrılık değil acıyı anlatıyor sanki,

Ama yine de akıyor gözyaşlarım ıslatıyor yastığımı seni özlediğim geceler de....  bu mısra bile bana acı vermeye yetiyor zaten şu söz beni hep etkiler : ben acıyı seviyorum sebebi bu ...
Acı hissettiğim şarkıları severim.Acı seven psikopatlara tavsiye edebilirim:))

Nerde kalmıştım ben hııı....  hani filmlerde olur ya sevdiklerinin özelliklerinden falan bahsederler o sevdiklerinin hiç farketmeden yaptıkları şeyler olur genelde  uyanınca osurmak gibi :) bunu işler güçlerin bi sahnesinden alıntıladım.

Orda Ahmet sevdiğine onu ne kadar tanıdığını anlatmaya çalışıyodu sabah iyi uyumuşsa kalkar gerinirmiş yok uykusunu iyi alamamışsa hafif bi gaz çıkarırmış demişti ben bayılırım böyle şeylere yani bana 'ben' anlatılmasına...

gerçi eşim de az romantik adam değildir   maşallahı var...

hıh ne demiştim hatırladım işte benim de böyle bi özeliğim var sanırım farkı şu  ki ben bunu farkettim :)

canım sıkkın olduğunda durmadan şarkı söylerim aklıma ne gelirse genelde yavaş olur tabi ama tempolu da olabilir (sözleri de önemli tabi)

Bunu bana birgün sevdiğim biri söylese ne güzel olur.Çok fazla şey beklememek lazım ama ya neyse



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım. Oscar Wilde