8 Nisan 2013 Pazartesi

Bugün benim doğum günüm



                                      

            7 nisan 1990 yılında güneşli bi cumartesi günü kendisi aynı zamanda halam olan ebe evde doğurtmuş beni üfff o ne biçim kelime öyle be!

            Yüksekokuldayken aynı evde kaldığım kardeşim kadar yakın olan cilveliyle bi konuşmamız olmuştu: aslında beraber günlük yazıyorduk :)  evlenicez çocuklarımız olacak mutlu olucaz filan yazarken o dedi ki ayy ben doğuramam ben sezaryen olucam. Dedim ki ben de valla ben doğururum hem de çatır çatır :)) Evet öyle de oldu iki çocuğumu öyle çatır çatır doğurdum :D

            Cidden bazen çok sinir oluyorum bu laftan lafa atlama huyuma,ne alaka şimdi doğum falan öğğğ

            6.4.2013 gecesi saat 23:30 gibi eşimde ben de uyanıktık bekledim ki yatmadan gelsin kutlasın diye hiçbişey demedi. Hatta ben salaklığıma doymayayım ben yatayım artık dedim gittim yattım 15 20 dk sonra bi hışırtı sesleri geldi içerden içimi öyle bi sevinç öyle bi heyecan kapladı ki anlatamam dedim ki sevdiğim bana sürpriz yapmış hediye almış ve saat tam 12 de verecek .Uyku muyku kalmadı tabi ama hiç çaktırmıyorum. Bu sırada hayatımda daha önce hiç tecrübe etmediğim bişey yaşadım, hiç uykum olmadığı halde gözlerimi kapayıp abartmıyorum tam yarım saat filan bekledim.gözlerimi hiç açmadan hiç kıpırdamadan tam yarım saat bekledim, o hışırtısını duyduğum hediyeyi getirsin diye :D

çok beklersin..


             Sonra geldi.yatağa ters yatmıştım.Düz yatayım diye beni kaldırdı,Kalktım düz yattım. geldi yanıma yattı ve uyudu. Ben vazgeçmedim beklemeye devam ettim e sonuçta o hışırtıyı duymuştum :)

Sonra dedim ki hehalde sabah verecek. Ben de uyudum.

               Sabah kalktım kızımın sesiyle ,yatakta uyanmış kendi kendine oynuyodu, normalde almam hemen ,biraz oyalansın diye beklerim,Ama bugün gözlrimi açmamla yataktan fırlamam bir oldu.Hemen odalara bakmaya başladım acaba ben kendim göreyim bulayım diye biyerlere falan mı sakladı?

sonra oturma odasında gözüme bişey çarptı. O da ne öyle biligisayar masasının üstünde bitmiş gofret poşeti poşeti şöyle bi kımıldattım benim akşam ki duyduğum sesin aynısı ! Anladım tabi yok canım bu o değildir falan gibi bi düşünce hiç gelmedi aklıma valla gelmedi. Ama umut vardı, O hışırtı gofretin poşetiydi ama belki poşeti olmayan bi hediye gelir diye bekledim.

    E suratım asıldı tabi haliyle benim için büyük bi hayal kırıklığıydı.

Sonra kızımı aldım diğer odaya geçtim.Sonra onlar uyandı geldiler yanıma. Madem hediye yok süpriz yok o zaman şimdi kutlamasında bi sakınca yok dedim kendi kendime. Ama o kutlamadı , Yine hayal kırıklığı, Markete gittiler oğlumla beraber dönüşte ağzıma çağla uzattı ben sevmem sen seversin dedi. Tam ağzımı açtım doğum günün kutlu olsun dedi.S anki hediyesi o çağlaymış gibi yaptı.Şaka yaptı besbelli ama benim gücüme gitti

         Şakaya değildi gücenmem. Maden konuyu açtın gel bi sarıl sevdiğimizi söyleyelim birbirimize,Hep beraber yaşamak istediğimizi söyleyelim,Bu yeterdi benim için.

Suç ben de dayanamadım 'insan gelir bi sarılır o nasıl doğum günü kutlama öyle dedim' 

            Şİmşekler çaktı...Eşim hiç sevmez böyle sözleri.Hiç bişey demedi. şimdi saat 2 oldu o uyudu hala tam olarak barışmadık. akşam beni yemeğe götürdü ,zaten canım ne zamandır lahmacun istiyodu. iyi geldi.  ama barışmadık.

         Barışsaydık keşke bugün.     Kırdım kalbini de ,ama dayanamadım ya   neyse işte bu günde böyle bitti.Yatıyorum ben...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım. Oscar Wilde