13 Nisan 2013 Cumartesi

bi de elinde cep telefonu çöpçünün cep telefonu mu olurmuş chıch chıch chıch !!!

            Ya utanmadan bi de arabaya biniyo hem de kendi arabasıymış. Elinde de bi cep telefonu hiç düşürmüyor. Çöpçünün cep telefonu mu olurmuş?

            Eskiden duyardım ama hiç kulaklarımla şahit olmamıştım böylesine.Evet onlar hala varlar.Soyları daha tükenmemiş. İnanamadım orda insanlık adına öldürüverip kahramanlık göstermek istedim. Tabi nerde bend eo cesaret...


            ciddiyim ben ya habi olur ya :Doktorun önünde heyecandan bi kelime edemezler çünkü o insa değildir doktordur artık. Ya da bi öğretmenin ya da maaşlı işi olan takım elbise giyen herhangi birinin karşısında hemen ceketlerini iliklerler yok hani bu ilikleme meselesini yanlış olduğu için yazmadım onların bunu      devamlı yaptıklarını bildiğim içn yazdım. ::Neyse hıh işte o yarı insan yarı hayvan canlılardan bahsediyorum. Neredeyse inanıcam bu evrim şeysine,,  yani needeyse sırf bunlar yüzünden inanacaktım yazık evrimlerini daha tamamlayamamışlar

          Aslında bugün sadece yanımdan geçerken konuşuyorlardı ve gerçekten de ciddilerdi, Yaşları ilerlemişti. Belki 40 belki daha fazla...  Üzüldüm bu insancıkların çocuklarına eyvah dedim hatta...

          Ya takım elbiseli bi işleri olmazsa. Ya dünyanın en iyi terzisi olurlarsa ya da dünyanın en iyi aşçısı ya da ne bileyim dünyann en iyi annesi olurlar bel ki de ama takım elbise yok e yandın o zaman beş para etmezsin...

         ulan şeytan diyo ki git çöpçüleri ayaklandır isyan etsinler grev yapsınlar hemde şöyle tam 1 sene falan görürler o zaman günlerini...

        görürler mi ? hiç sanmıyorum....

        Bu kadar sinirlenmeye aslında hiç gerek yok herkes kendi çocuğunu gereken eğitimi verirse hiç bi sıkıntı kalmaz aslında.


          Ama yok biz ne yapıyoruz?  Doğumdan 16 hafta sonra hemen işe dönüyoruz neden çünkü devletin verdiği maaşlı izin bitiyor az parayla yaşayamayız ama çocuğumuzu az görerek yaşayabilir miyiz ? tabi ki de ...

          Veririz anneanneye babaanneye ya da bakıcı buluruz hem ne olacak ki sabah evden çıkarken görürüz akşam gelince yeterince vakit ayırabiliriz.Hem ne demiş atalarımız 'önemli olan vaktin çok olması değil kaliteli olması' deyip bunun da bokunu çıkarıp. E zaten önemli olan vaktin çok olması değil ki kaliteli olması deyip , vaktinin kaliteli olanını çocuğa kalitesiz olanını da iş yerine saklıyorlar ya çok akıllı bu anneler ya...

    Bilmem bileniniz var mı ? Devlet memurlarında iki yıl süt izni verilir. O süre zarfında para almazsın çok daha değerli bişey alırsın. Çok daha önemli. Asla kaybedilmemesi gereken bi şey. Umarım bi gün herkes bu şeyin farkına varır...

2 yorum:

  1. Doktorum. Asistan olarak çalışıyorum yani halen eğitimim devam ediyor. İşten uzak kalmak baya bir geriletecek beni eğitimimde.AMa bebişim olunca gözüm pek bir şeyi görmedi doğum iznim biter bitmez ücretsiz izne ayrıldım 1 yaşına kadar onunla birlikteyim inşallah. Bebeğimle geçirdiğim dakikaların günlerin onun ilklerinin yerini hiçbir şey tutamaz. İnşallah çalışan kadınlar için doğum,doğum izni ,süt izni ile ilgili şartlar çok çok daha iyileştirilir.

    YanıtlaSil
  2. bence 6 ay izin şart.gerçi bu konuda bazı çalışmalar varmış inşallah güzel bi şekilde sonuçlanır. bende sağlıkcıyım att yim şu an ücretsiz izindeyim bebişim en az 15 aylık olana kadar beklemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım. Oscar Wilde