25 Mart 2013 Pazartesi

BU YAZI AÇILIŞ KONUŞMASI OLMAYA ÇALIŞAN NACİZANE BİR YAZIDIR

           Selamlar dostlar... Hadi bakalım ilk yazımız hayırlı uğurlu olsun. Aslında şu an aklımda yazacak bir şey yok ama bende öyle bir potansiyel var ki birazdan görün beni:)

             Bu bloğu açalı 2  3 hafta oldu ama ancak yazabildim. Çünkü 26 aylık bir oğlum ve 5 aylık bir kızım var ve girmek zorunda olduğum yeterlilik sınavım vardı.Hatta az zaman kaldı yakında açık öğretim sınavlarım başlayacak çalışmam lazım.Hatta sonra da dgs sınavım var. Vayyy be ben ne mühim bir insanım da farkında değilim

               neyse bu bloğun konusu genelde film ve kitaplar olacak arada sırada malum anne olmanın istenmeyen yan etkilerinden dolayı(istenmeyen yan etki yanlış mı oldu acaba ama yan etkiler her zaman kötü olacak diye birşey yok ama değil mi  ? neyse geçelim bu kolostrobik sorunları , bu neydi şimdi ya ! )

                 hıh nerede kalmıştım.... evet anne olmamın istenmeyen yan etkilerinden biri de dünyaya bi zaman sonra sadece anne olarak bakmaya başlıyorsunuz. Tabi her zaman değil günün belli saatlerinde anneliğim tutuyor beni eğer o zaman dilimlerinde yazı yazacak olursam Annelikle ilgili edindiğim tecrübelerimden sizi "fazlasıyla faydalandıracağım :) sanırım anlatım bozukluğu yaptım aman ya  neyse nerede hata yaptığımı düşünmek istemiyorum. Çünkü şu anda iki çocuğumda uyanık.

              Neyse bi yerden başlayayım demiştim iyi oldu bu yazı bakalım gerisini hak getire :)



              Hoşbuldum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım. Oscar Wilde