26 Mart 2013 Salı

3 10 TO YUMA (3 10 YUMA TRENİ)

 Evet arkadaşlar ilk filmimizle başlıyorum.
İlk filmim gördüğünüz gibi türkçesi 3 10 YUMA TRENİ  tam emin değilim,öyle bişey oması lazım.
2007 yapımı.
IMDB den 7,8 almış. Ben de olsam 8,0 veriridim sanrım ,duygusal , sıkıcı olmayan ,hayattan bir parça anlatan,izlemesi güzel  bir filmdi.

    Bu film daha öneden çekilmiş bir vahşi batı filminin yeniden çekilmesi İsmi  nedir bilmiyorum. Fakat yenilenen çoğu filmin aksine çok güzel olmuş.

Önce oyuculardan bahsedelim.

 Christian Bale Picture Christian Bale nin oyunculuğuna hayran kalmamak mümkün değil  (isterseniz psiko filmini izleyip test edebilirsiniz :) kendisi batman de başrolu oynuyor )

Russell Crowe Fotoğrafdaha sonra Russel Crove var ki bu da benim efsanelerimdendir.Gerçi pek fazla farklı roller oynayamıyor yani bi filmini izlerken sanki önceki izlediğiniz filmin devamını izliyor gibi hissedebiliyorsunuz ama bence yine de karizması yeter :)

Ben Foster Resim Ben foster da var. Adamın suratında öyle bir kötü  güvensiz tehlikeli çapkın ifade var ki bu adamı saydığım bu rollerin dışında görmedim.Belki de görmediğimden böyle düşünüyorum.Belki de yönetmenler de böyle düşünüp onu başka rollerde oynatmıyorlar pek emin değilim.
Logan Lerman Picture Logan Lerman Bide bu çocuk var onun hakkında fazla bir şey bilmiyorum.Sadece sağda solda kızların Facebook profillerinde filan görüyorum.Herhalde bi Gençlik dizisinde falan oynuyor.

Bu arada fotoların hepsini ımdb den aldım.

Daha fazla oyunculardan bahsetmek istemiyorum.Oyuncular için ayrı bi yazı yazmayı düşünüyorum.

Fİlm vahşi batı filmi. Hani böyle vahşi batı deyip geçiyoruz ya hakkaten vahşiler ya  ığğğğ. Fİlmlerde hep pis oluyorlar, Aynı fıçıda 5 10 kişi yıkanabiliyor.Tabi aynı anda değil :) 

Ama bu filme öyle yıkanma sahnesi falan yok.Gayet ailecek izlenebilecek bir film, Gerçi biraz kanlı,Çoluk çocuk izlenecek gibi de değil. bence 13 yaş üstü olabilir.

neyse ben heralde bu filmi bitiremiycem.

Fİlmde azılı bir çete var. çetebaşının başına ödül koyulmuş ve yakalanıyor. 3 10 yuma treniyle Yumaya götürülecek.Onu götürmeyi kabul eden ise eski bir savaş gazisi.Ayağını kaybetmiş.

  Böyle bir azılı suçluyu götürmeyi kabul ediyor çünkü çok ciddi maddi sıkıntıları var.Ama tabi ki de tek sebep bu değil. Ailesi içinde saygınlığı kalmamış bir baba saygınlığını tekrar kazanmak istiyor.Asıl amaç bu. Oğlunu da alıyor yanına.Tabi sadece ikisi değil.Şerif falan da var 4 5 kişiler. Çıkıyorlar zorlu yola...

Ama o da ne bir bakıyorsunuz tuhaf şeyler oluyor. Çetebaşı  tuhaf bir şekilde uysal davranıyor.Yolculuk boyunca aralarında gizli bir arkadaşlık başlıyor.

Kötü adamımız iyi adam olmak istiyor. Ve christian bale nin yani Evans ın oğlu gözündeki  değerini değiştiriyor.
  Sonlara doğru sadece evans , oğlu ve ben kalıyor.Ve pek beklenmedik bir sonla karşılaşıyoruz. Sonu oldukça dramatik olmuş.Tavsiye edebileceğim filmlerden biri....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım. Oscar Wilde